Trwa ładowanie...

 

Trwa zapisywanie na newsletter...

Humanista - Stażysta - Menadżer! Zarządzanie dziedzictwem kulturowym – II edycja

Opis projektu

"Humanista - Stażysta - Menadżer! Zarządzanie dziedzictwem kulturowym – II edycja" – to projekt edukacyjny zrealizowany przez Wydział Nauk Historycznych Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu. Zakładał on płatne staże zawodowe dla ponad 250 studentów ostatnich 4 semestrów studiów pierwszego i drugiego stopnia wszystkich kierunków wydziału.

Staże odbywały się w wiodących organizacjach realizujących zadania w obszarze zarządzania dziedzictwem kulturowym w kraju.

Udział w projekcie  umożliwił studentom kończącym studia zdobycie praktycznego doświadczenia w zakresie kultury pracy i administrowania organizacjami oraz zarządzania dziedzictwem. Tym samym zwiększyli oni swoje szanse na rynku pracy.

Galeria projektu

  • Kobiety w kostiumie historycznym na ławce przed chatą skansenu

    Kobiety w kostiumie historycznym na ławce przed chatą skansenu

  • Warsztaty tworzenia biżuterii historycznej

    Warsztaty tworzenia biżuterii historycznej

  • Kobieta dekorująca pierniki

    Kobieta dekorująca pierniki

Informacje szczegółowe

Beneficjent

Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu

Program

Program Wiedza Edukacja Rozwój

Fundusz

Europejski Fundusz Społeczny

Całkowita wartość projektu

3,4 mln zł

Wkład UE

2,8 mln zł