Trwa ładowanie...

 

Trwa zapisywanie na newsletter...

Akademia Zarządzania w Administracji Publicznej. Informacja o projekcie pozakonkursowym wybranym do dofinansowania

27 grudnia 2018 r. wynikiem pozytywnym zakończył się proces oceny wniosku o  dofinansowanie złożonego przez Krajową Szkołę Administracji Publicznej im. Prezydenta RP Lecha Kaczyńskiego (KSAP) w naborze dla działania 4.2 Programy mobilności ponadnarodowej, Programu Wiedza Edukacja Rozwój (PO WER). Projekt został wybrany w procedurze pozakonkursowej.

Projekt "Akademia Zarządzania w Administracji Publicznej (I Stopień - Zarządzanie Operacyjne) - międzynarodowy program podnoszenia kompetencji zarządczych kadry średniego zarządzania w administracji publicznej" realizowany jest od 3 grudnia 2018 r. do 31 czerwca 2021 r. Wartość projektu wynosi 4 102 771,27 zł (kwota dofinansowania). Projekt realizowany jest we współpracy z partnerami ponadnarodowymi. Zakłada wzmocnienie kompetencji zarządczych 120 osób kadry zarządzającej średniego szczebla w instytucjach administracji publicznej.

Program obejmuje 10 dni zajęć, w tym:

  • indywidualne sesje coachingowe,
  • pięć zjazdów szkoleniowych w Warszawie,
  • 2 sesje wyjazdowe u partnerów ponadnarodowych – National University of Public Service (NUPS) w Budapeszcie oraz Finnish Institute of Public Management Ltd (HAUS) w Helsinkach,
  • sesję podsumowującą.  

Dzięki projektowi nastąpi zwiększenie potencjału administracyjnego poprzez poprawę jakości zarządzania, w tym wzmocnienie kompetencji, kadry zarządzającej administracji publicznej i zarządzania dostępnymi zasobami. 

Kompleksowy program, pozwoli dodatkowo na stworzenie platformy spotkań (networking), w ramach której uczestnicy będą uczyć się od siebie, a także od praktyków ze środowiska międzynarodowego. Podczas programu kształcenia nacisk położony będzie na rozwijanie kompetencji przywódczych, zarządczych i negocjacyjnych. Mobilność zagraniczna umożliwi uczestnikom wykorzystanie zasobów eksperckich, naukowych oraz szczególnych form i metod kształcenia wypracowanych przez instytucje partnerskie, dostosowanych do zdiagnozowanych potrzeb uczestników projektu.