Trwa ładowanie...

 

Trwa zapisywanie na newsletter...

Spotkanie informacyjne dla wnioskodawców w konkursie na inkubację innowacji społecznych w temacie dostępności

Informacja o spotkaniu

Ministerstwo Inwestycji i Rozwoju zaprasza na spotkanie informacyjne dla zainteresowanych składaniem wniosku o dofinansowanie na realizację projektu w konkursie na inkubację innowacji społecznych w temacie dostępności (tzw. Inkubator Dostępności), nr POWR.04.01.00-IZ.00-00-022/18, w ramach działania 4.1 Programu Wiedza, Edukacja, Rozwój "Innowacje społeczne".

Spotkanie odbędzie się w siedzibie Ministerstwa Inwestycji i Rozwoju w Warszawie przy ul. Wspólnej 2/4, 18 stycznia 2019 r. (piątek) w sali nr 1106 od 11:00 do 13:00. Osoby zainteresowane spotkaniem prosimy o wysłanie formularza zgłoszeniowego (DOC 625 KB) na  adres konkurs.mikro@mir.gov.pl 

W przypadku osób z niepełnosprawnościami, prosimy o poinformowanie organizatora o swoich szczególnych potrzebach. Umożliwi to przygotowanie odpowiedniej pomocy, a także sprawną obsługę spotkania. Spotkanie przeznaczone jest dla osób, przedstawicieli podmiotów, którzy są zainteresowani złożeniem wniosku o dofinansowanie projektu w ramach konkursu, tj. ubieganiem się o pełnienie roli inkubatora dostępności.

Dla kogo

Spotkanie przeznaczone jest dla osób, przedstawicieli podmiotów, którzy są zainteresowani złożeniem wniosku o dofinansowanie projektu w ramach konkursu, tj. ubieganiem się o pełnienie roli inkubatora dostępności.

Program szkolenia

W trakcie spotkania przedstawione zostaną założenia ogłoszonego konkursu oraz kryteria wyboru projektów. Spotkanie będzie szansą na uzyskanie odpowiedzi na pytania i wątpliwości dotyczące procesu naboru i późniejszej realizacji projektów, jeśli zostaną wybrane w ramach konkursu. Prosimy o wcześniejsze przesyłanie pytań na adres wskazanej poniżej skrzynki e-mail, tak abyśmy mogli dobrze przygotować się do wyjaśnienia wszelkich wątpliwych kwestii.