Trwa ładowanie...

 

Trwa zapisywanie na newsletter...

Nabór kandydatów na ekspertów w dziedzinie „Dobre rządzenie" w Programie Wiedza Edukacja Rozwój

Kancelaria Prezesa Rady Ministrów (KPRM), pełniąca funkcję Instytucji Pośredniczącej (IP) dla działania 2.16 Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój (PO WER), pn. "Usprawnienie procesu stanowienia prawa", zaprasza do składania wniosków o wpis do wykazu kandydatów na ekspertów w dziedzinie „Dobre rządzenie” do oceny wniosków o dofinansowanie projektów składanych w tym działaniu.

Kto może kandydować?

O wpis do wykazu kandydatów na ekspertów może ubiegać się osoba, która jednocześnie spełni następujące warunki:

  1. korzysta z pełni praw publicznych;
  2. posiada pełną zdolność do czynności prawnych;
  3. nie została skazana prawomocnym wyrokiem za przestępstwo umyślne lub za umyślne przestępstwo skarbowe;
  4. nie jest pracownikiem albo pracownicą instytucji (ministerstwa lub innego urzędu) zaangażowanej w realizację PO WER, która pełni funkcję Instytucji Zarządzającej lub Instytucji Pośredniczącej PO WER;
  5. posiada wiedzę, umiejętności, doświadczenie lub wymagane uprawnienia w dziedzinie objętej PO WER, w której dokonywany jest wybór projektów;
  6. posiada wiedzę w zakresie celów i sposobu realizacji PO WER;
  7. wyrazi zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych oraz ich umieszczenie w Wykazie kandydatów na ekspertów prowadzonym przez KPRM oraz ich przetwarzanie na potrzeby udziału w wyborze projektów.

Szczegółowe wymogi spełniania warunków opisanych w pkt. 5 i 6

Warunkiem uznania przez IP spełniania wymagań określonych w pkt 5 jest posiadanie przez kandydata wykształcenia wyższego oraz doświadczenia w dziedzinie "Dobre rządzenie". IP będzie weryfikować spełnianie tych wymagań na podstawie przedstawionych przez kandydata dokumentów oraz oświadczeń. Posiadanie wspomnianego doświadczenia oznacza możliwość potwierdzenia przez składającego wniosek następującego warunku:

  1. minimum 2-letniego doświadczenia zawodowego w zakresie problematyki:
    1. procesu stanowienia prawa lub
    2. monitoringu działalności władz publicznych przez partnerów społecznych lub organizacje pozarządowe (w tym udział w konsultacjach społecznych) lub
    3. organizacji pozarządowych lub
  2. poświadczonego publikacjami dorobku naukowo-badawczego z powyższej problematyki.

Warunkiem uznania spełnienia wymagań w zakresie pkt 6 będzie posiadanie certyfikatu PO WER (kopii dyplomu ukończenia szkolenia on-line przeprowadzonego za pośrednictwem Platformy Ekspertów EFS www.eksperci.efs.gov.pl) bądź jego uzyskanie w terminie miesiąca od otrzymania przez kandydata informacji o przejściu wstępnej weryfikacji.

Co musi zawierać dokumentacja aplikacyjna?

  • uzupełniony wniosek o wpis do wykazu kandydatów na ekspertów (Załącznik nr 1) wraz z kopiami dokumentów poświadczających spełnianie ww. wymogów, tj. kserokopiami dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i doświadczenie wykazane we wniosku;
  • oświadczenie kandydata na eksperta o spełnianiu przesłanek określonych w art. 49 ust. 3 pkt 1-3 ustawy z dnia 11 lipca 2014 r. o zasadach realizacji programów w zakresie polityki spójności finansowanych w perspektywie finansowej 2014-2020 (Dz. U. z 2016 r., poz. 217, z późn. zm.) oraz wytycznych w zakresie trybów wyboru projektów na lata 2014-2020[3], oraz że nie jest pracownikiem instytucji (ministerstwa lub innego urzędu) zaangażowanej w realizację PO WER, pełniącej jednocześnie funkcję Instytucji Zarządzającej lub Instytucji Pośredniczącej PO WER (Załącznik nr 2);
  • zgodę kandydata na eksperta na przetwarzanie danych osobowych i ich umieszczenie w wykazie kandydatów na ekspertów, który zostanie upubliczniony na stronie podmiotowej Instytucji Pośredniczącej dla d
  • ziałania 2.16 PO WER www.efs.kprm.gov.pl (Załącznik nr 3).

Termin składania dokumentów

  • do dnia 30 listopada 2016 r. (UWAGA! Decyduje data wpływu do adresata).

Miejsce składania dokumentów

Kancelaria Prezesa Rady Ministrów
Departament Społeczeństwa Obywatelskiego
Al. Ujazdowskie 1/3
00-583 Warszawa

albo dostarczyć osobiście lub za pośrednictwem kuriera w kopercie opisanej i zaadresowanej zgodnie z powyższym wzorem na Dziennik Podawczy Kancelarii Prezesa Rady Ministrów (00-582 Warszawa, Al. J.Ch. Szucha 14), w godzinach 8:15 – 16:15.

Kontakt

Szczegółowe informacje dotyczące naboru ekspertów znajdują się na stronie KPRM.

W przypadku pytań prosimy o kontakt pod numerem telefonu – tel. 22 694 72 28, bądź o przesłanie pytań pocztą elektroniczną na adres e-mail: efs@kprm.gov.pl.

Załączniki